logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۷۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دولت منطقه ای فنلاند در مهرانه؛

"مهرانه" غیرمعمول ترین روش درمان را پیاده کرده است

"مهرانه"-غیرمعمول-ترین-روش-درمان-را-پیاده-کرده-است

رئیس دولت منطقه ای فنلاند گفت: انجمن حمایت از بیماران سرطانی مهرانه در زنجان توانسته است غیر معمول ترین روشهای درمان را پیاده کند.

به گزارش موج رسا; پارکو وورینن، رئیس دولت منطقه ای فنلاند در بازدید هیئت اقتصادی و بازرگانی این کشور از مرکز رادیوتراپی مهرانه با اشاره به تجهیزات مدرن در این مجموعه گفت که با مشاهده چنین امکاناتی شگفت زده شده است.

وی با عنوان اینکه سطح خدمات و تجهیزات مهرانه در حد بالا و بسیار قابل تامل است، تصریح کرد:  سیستم مالی حاکم بر مهرانه کاملا متفاوت تر از فنلاند است چرا که تمامی خدمات مراکز درمانی کشور ما از سوی دولت ارائه می گردد.

جواد گرانمایه، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید هیئت بازرگانی و اقتصادی کشور فنلاند از مهرانه با بیان این مطلب گفت: روزانه 60 تا 100 بیمار در این مرکز به صورت رایگان پذیرش می شوند.

وی از اسکان رایگان بیماران غیربومی مراجعه کننده به این مرکز از روستاها و شهرهای استان زنجان و سایر نقاط کشور در مهمانسرای این مجموعه خبر داد و افزود: مهرانه با حمایت 100 هزار خیر زنجانی به این افتخار نائل شده است.

جلال مفیدی، رئیس کمیته گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان نیز در بازدید از مهرانه با عنوان اینکه برای جذب گردشگر باید تمامی زیربناها را فراهم و ایجاد نماییم، گفت: اتاق بازرگانی استان زنجان در بحث گردشگری سلامت بسیار فعال است، در نشست با هیئت های بازرگانی کشورهای مختلف به امکانات مراکز درمانی استان اشاره می کنیم که این مهم قطعا در جذب گردشگر موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه توریست درمانی در استان زنجان را با جدیت پیگیری می کنیم، ادامه داد: معتقدیم مهرانه؛ در جذب توریست می تواند موفق ترین مراکز درمانی استان باشد و در رونق گردشگری استان نقش مهمی را ایفا کند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر